Campagne Proef de Hoek van start !!

45 deelnemers aan Proef de Hoek!
31 juli 2018
Aboutaleb brengt bezoekt aan Hoek van Holland
3 oktober 2018

Meer bezoekers naar Hoek van Holland lokken. Dat is het doel van de promotiecampagne Proef de Hoek.  De campagne is een gezamenlijke actie van de ondernemersvereniging en de strandondernemers. De kosten worden betaald uit het gemeentelijke compensatiebudget voor de vertraging van de Hoekse Lijn.
Alle Hoekenezen profiteren mee.

Proef de Hoek bestaat uit twee delen: een boekje met kortingsbonnen en een groot zomerevenement.
‘Aan het bonnenboekje doen veel Hoekse ondernemers mee’, vertelt Cees Schalkoort (voorzitter ondernemersvereniging). ‘Het aanbod is zeer gevarieerd: van een gratis huiswijntje, tien procent korting op een maaltijd en een gebakje bij de koffie tot vijftien procent korting op taxatie­ kosten van een woning en lagere entreeprijzen
bij de musea.’ Het boekje wordt huis-aan-huis verspreid in Hoek van Holland en uitgedeeld in de RET-bussen die rijden tussen de stations van de Hoekse Lijn. ‘We willen vooral meer Rotterdammers, Vlaardingers, Schiedammers en Maassluizers aantrekken’, aldus Jacko Roest (strandondernemer). ‘Vroeger pakten zij de trein voor een dagje uit, nu komen ze nauwelijks meer in De Hoek.’ Het tweede campagne-onderdeel is het Hoeks Open- luchtfestival. Cees Schalkoort: ‘In een weekend in augustus of september organiseren alle horeca- en strandondernemers een activiteit met entertainment. De details moeten we nog uitwerken, maar het wordt een geweldig feest.’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *